Searching...
16 Ağustos 2016 Salı

Android Cihazlarda Müzik Dinlerken Ses Takılması Sorunu ve Çözümü

Android Cihazlarda Müzik Dinlerken Ses Takılması Sorunu ve Çözümü

Android cihazımda müzik dinlerken karşılaştığım bir sorun olan, ses takılmasının nasıl çözüldüğü hakkına sizlere bir çözüm sunacağım. Böyle bir sorun ile karşılaşanlar için alternatif bir çözüm olur ve ben de nasıl çözdüğümü anlatırım. Tabi bu konuda garanti vermiyorum, sadece neler yaptığımdan bahsedeceğim. 

Sorun

İlk olarak sorundan bahsedeyim ben. Müzik uygulamasından müzik dinlerken ses kesiliyor ve bir müddet sonra müzik kesildiği yerden devam ediyor. Daha sonra yaklaşık olarak 15-20 saniye müzik çalmaya devam ediyor ve tekrar ses kesiliyor. Ses kesildikten sonra ise ilk baştaki gibi müzik çalmaya devam ediyor. Bu ses kesikliği ise 1-2 saniye oluyor ve haliyle insanın sinirini bozuyor. Bu döngü ise müzik bitene kadar devam ediyor.

Sorunun nedenini hala anlamış değilim ama kendimce 2 tane çözüm buldum ve bu sorunla karşılaşanlar nasıl çözdüğümü öğrenip kendi cihazlarında uygulayabilirler.

Nasıl Çözdüm?

Çözüm 1

Kendi bulduğum ilk çözümüm, Play Store'dan "VLC" ya da "Stellio Music Player" adlı uygulamalardan birini indirmek. Bu uygulamalardan müzik dinlendiğinde bahsettiğim sorun ile karşılaşılmıyor. Zaten "Stellio Music Player'ı da sizlere kullanmanız için önerebilirim.

Çözüm 2

Gelelim ikinci çözüme. Bu sefer Play Store'dan equalizer destekli herhangi bir müzik çalar indirin. (Benim önerim, Phonograph uygulaması olacaktır. Uygulama her yönüyle çok iyi.) Equalizer destekli müzik çalar uygulamasından dinlemek istediğiniz müziği oynatın ve müzik çaldığı esnada equalizer seçeneğini açıp kapayın. Sorun ortadan kalkacaktır. Fakat bu işlemi her müzik dinlediğinizde yapmanız gerekiyor (Aman ne olacak, altı üstü birkaç salise!).

Benim bulduğum çözümler bunlardı. Sizlerin bildiği başka çözümler varsa söyleyebilirsiniz. Aranızdan daha önce böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu? Sizlerin bu çözüm hakkındaki düşünceniz nedir?

0 yorum:

Yorum Gönder

yorumunuzu buraya yazabilirsiniz

 
Back to top!